10.4.10

Insomnian är tillbaka för fullt, tillexempel.


Jag får flash backs. Jag har precis samma känsla i min kropp som förra sommaren.
Om jag är på väg in i en sån insomnia-period igen så hoppar jag ner i sjön.
Jag känner mig lite som en död utter. Fast utan svansen.
En svans hade ju varit lite coolt att ha. Det är ju ändå lördag.

Nu har jag just duschar och ätit dagens tredje frukost. Äpple och kanelscones. Mitt craving för kaffe växer för varje sekund och mitt hår är som en taggig torr buske på hösten. Eller en pudel som har rullat i för många lerpölar och inte blivit borstad på ett år. Eller ett lejon som har fått massor blod i manen, blodet har koagulerat och det är tovigt och klistrigt och överallt (fast utan mördarinstinkten... fast lite mördarinstinkten. Men, jag skulle nog vara ett väldigt lat lejon... och på grund av det skulle jag väl svälta ihjäl. Jag är ganska glad att jag har ett kylskåp bara några rum bort.)

Jaja, nu ska jag sluta vara trött. Dags att dra på sig lite mer kläder och dra ut för att leta hårfärg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar