3.4.10

But it's the other way around // RETSAE



Jag vaknade såhär imorse. Vart kom påsken ifrån?! Jag fattar ingenting... Det går alltid så snabbt.

Mat ska i alla fall nu lagas och godis (direktimporterat i igenklistrade godispåsar från (relativt) billiga Sverige) ska hällas upp i skålar. Jag står för pajbakandet. Den bästa delen. Nästan. Typ. Broccolipaj, västerbottenpaj och kola-chokladpaj. Vad är godast? Jag kan inte bestämma mig. Gud, vad jobbigt det är när man har massor gott på samma gång... hur ska jag överleva?

Idag blir det påskbord! Mums! Jag vet inte om äggletande är aktuellt, men man kan ju hoppas! Ingen aning om vad som skulle ligga i mitt dock, eftersom vi inte riktigt kör med godis utan små presenter. Förra året fick jag en klänning (men eftersom jag inte har valt ut någon i år...? Only time will tell)

Helt ärligt så vet jag inte om påsk är en stor grej egentligen. Påskbord och ägg fyllda med godis. That's it? Hur firar du? Det känns som om jag har missat någon bit.

GLAD PÅSK ALLA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar