14.4.10

Or else I will die


Ni vet när man får ett sug. Efter, i princip, vad som helst. En låt. Choklad. Kaffe. En person. Och man inte vet hur man ska kunna fortsätta andas om man inte får det man vill ha, för suget är så otroligt starkt. Och fast man försöker göra något annat så går det inte, för man vill bara ha det där. Och man räknar sekunderna och undrar hur länge till man kan överleva utan det.
Jag har ett sånt sug nu. Jag måste så på Queer as Folk. Men jag försöker plugga. Men inget går in. Nu gäller det antagligen att vika och se ett avsnitt eller kvävas i mitt behov.

What to do...?


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWW

    SvaraRadera
  2. HAhahhaa!! En sekund efter hon går: "Your haircut's hot". BRIAN KINNEY IS WHAT'S HOT!! Älskar scenen. Shit, vad spännande, hans mamma värsta accepterar Brian. Jag har verkligen sett alldeles för lite.. Måste se, nu!

    SvaraRadera