2.5.10

Kaffe, sol och blommor


Det är tillräckligt varmt för att ha på sig halva strumpbyxor!


Kan vädret bli bättre? Kan livet bli bättre? Jag tror inte det! Helgen har gått så snabbt att jag tror att jag sjunker igenom jordens skorpa.

Igår var det heldag med släktingar som gällde. Jag kände mig lite missanpassad när jag kom ut ur bilen och möttes av en ENORM gödselstank... min klänning tvättas i denna sekund. Men jag har ALDRIG varit i ett så fint hus i hela mitt liv. ALDRIG! Jag skulle kunna leva med staken om jag fick inredningen. Att jag har trevliga släktingar går inte att förneka, men kulturchock, 1-2-3! Tystnaden satte sin spår i min hjärna. En sommar på landet kanske inte skulle vara så fel ändå? Fast jag skulle nog få lite smått panik när min mobil hade laddat ur. Eller? Med lite bra sällskap skulle jag nog överleva ändå.

Men, men, nu är jag tillbaka i stan, och lyckan är enorm. Hela förmiddagen har spenderats i solen med Chullietta, och det är inte bara solen som skiner, hehe. Kaffe och blommor är bäst. Men helt ärligt så behöver jag inte kaffet även om jag bara har fått in åtta timmars sömn denna helg. Jag är hög på livet, så jag sover helst inte alls. Jag vill inte missa en sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar