26.5.10

26 maj 2010


Har just kommit hem efter en helt underbar eftermiddag i Norrköping med mamma, morfar och Jacob, och hans familj. Min kära morbror fyller 47 år idag. GRATTIS på honom! Först lunchade vi tapas på en helt underbar spansk restaurang och sen åkte vi hem till födelsedagsbarnet och drack kaffe. (De säger att det tar nästan fyra timmar innan koffeinet gör en pigg. Jag skulle vilja protestera mot det. Har druckit kaffe hela eftermiddagen och vill fortfarande gå i ide). Har även ätit fantastisk tårta, uppenbarligen, och det känns som om jag kommer vara mätt de närmaste 10 dagarna.

Tog med min nya kamera och tog massor fina bilder! Kommer nog lägga upp några av dem lite senare.

Nu ska jag bädda rent, duscha, ta en stor kopp te och gräva ner mig mellan täcken och läsa bästa 1984.

Ha en fin kväll!

Såhär känner jag mig just nu. Grymt trött. Vill bara lägga mig och svimma i min säng.

2 kommentarer:

  1. mwaaaah jag hoppas inte du ser ut som en där... saken också!
    scary :s UNLIKE the picture :(

    SvaraRadera
  2. Tack för dinna finna ord m.v.h Fernando

    SvaraRadera