28.5.10

I knew this would happen


1. Snyggaste killarna i stan, 2. Godaste tårtan på jorden, 3. Förtäring av nämnd tårta, 4. Reaktion på god tårta, 5. Grymt söta syskon!

Som utlovat, här är några bilder från onsdagen i Norrköping! Mys, mys, MYS på hög nivå!

Det är fredag! Redan?! Denna vecka har verkligen gått fortare än vad jag väntade mig (och det beror väl framför allt på projektdagarna som har dragit bort en del) men ändå har massor hänt! Eller, kanske inte, men det känns som att det var jättelänge sedan jag träffade Jacob, fast det bara har gått två dagar. Allt flyter ihop. Det mesta som har hänt har även hänt inne i mitt huvud. Där jobbas det för fullt just nu. Jag försöker fatta en del svåra beslut. Och det går ju lite åt båda hållen.

Firar i alla fall smått att det är fredag. Sitter och dricker äckligt kaffe och fortsätter att föräta mig på Nougador Centern som jag köpte med mamma på Cloetta. Och det är ju gott. Kaffe och choklad är det bästa ihop (OM kaffet är gott).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar