30.8.11

Sista tisdagen i mitt rum

Fem dagar kvar. Jag har dunkande huvudvärk. Som att mina ögon ska explodera av trycket inne i min skalle. Pappa lagar kantarellpaj (jag dör av längan). Alla dagens planer ställts in, jag har inte ens packat något. Orkar inte. Det känns som en kraftansträngning att skicka sms. Ligger bara i min säng och ser på Skins. Jag får panik. Det känns så otroligt ovärt att inte orka göra något nu när det är slut när som helst. Nej, jag kan inte bara andas, för snart är ju allt borta! Förstår ni inte??? Jag kommer aldrig mer bo i den här lägenheten på en tisdag. Det är snart slut och jag har panik. Rädda mig! 

Nu ska jag krypa tillbaka in i mitt mörka hål tills maten är färdig. Carl säger att Effy får honom att tänka på mig. Vet inte alls hur jag ska tolka det. Det värsta är att jag förstår hur han menar. Snart kommer Fia hit. Allt kommer bli bra då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar