1.11.10

Sista biten av oktober.


Jag har haft en helt fantastisk familjehelg. Men familjemiddagar och alldeles för mycket filmsnacks och ny skor, och ungefär 3092 übermysiga ögonblick. Familjehelger är så otroligt underskattat. Fast det tycker man väl om mycket som man inte gör ofta. Familj är det bästa!

Sen hade jag, i tillägg till min redan underbara helg, en av de bästa söndagskvällarna i historien med Jakob och kladdkaka (som var så kladdig att man nästan kunde simma i den), och den godaste ölen någonsin, och film, och mys och för lite sömn. Nu har jag har sovit hela dagen. Och ska strax baka en kaka till, för att min mamma är bäst och började på sitt nya jobb idag! Och imorgon, helt otroligt tidigt, går mitt tåg hem.

1 kommentar:

  1. Va faen. Ni får också baka kladdis åt mig!! :D

    ...älskar bilden haha :D

    SvaraRadera