3.11.10

Hello Cupcake!



Nu är jag hemma igen! Det är faktiskt ganska underbart att ha min säng igen, även om jag sörjer att jag glömde alla cupcakes i Norge... men man kan ju alltid baka nya. Dessutom ska jag faktiskt tillbaka dit om 10 små dagar. Tur att det finns så många fina människor i denna stad också, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till. 

Har redan hunnit med lite viktiga finfina saker sen jag kom fram igår. Jag har hunnit träffa några fina vänner som jag inte sett på halva evigheter och pratat ikapp, ett såntdär typiskt superbra sätt att spendera lediga timmar på. Har även träffat just sett första avsnittet av The Walking Dead. Ser mycket potential i den serien. Har redan blivit lite kär i en död tjej som bara har slamsor till ben... men sen blev hon skjuten, men det kanske var bäst så. Men jag gillar sånna som hon. Sånt. Insidan. Och andra saker som är viktigare än fina ben. Och zombies, fast det var egentligen inte alls den delen av henne som jag föll för. 

1 kommentar:

  1. HAHAHHA.
    Äsh. Jag förlåter dig för din zombiekärlek pga de fina cupcakesen vi gjorde :D<3

    SvaraRadera