21.11.10

Pyjamasdagen.

Väldigt länge sen jag gick runt en hel dag i pyjamas sist. Ganska underskattat faktiskt. Speciellt om man har konstant tillgång till varmt kaffe. Och världens bästa bror.  Finfint.

Fast det är söndag och min magsäck är helt otroligt överfull och jag ska plugga halva natten. Men det gör inte så mycket just nu, för jag avgudar det jag var osäker på. Förlåt, mamma, men mina två nya piercingar gör mig lycklig. Kaffe är gott och jag tvivlar på att jag någonsin kommer få vita tänder, speciellt när de kommer i förpackningar med fem olika färger och är bättre än godis.  Hur lär man sig äta sina vitaminer och följa en planering? 

4 kommentarer:

  1. vart har du nya piercingar? :D

    SvaraRadera
  2. Har gjort två pluppar på kinden precis vid högra ögat :) Ser du de två silvriga prickarna på bilden? Det är piercingarna ;D

    SvaraRadera
  3. oj, hur gör man det i kinden sådär?! ser inte så mkt på bilden men det jag ser looks nice :D

    SvaraRadera
  4. Två FINA piercingar! Och en fin bror med en fin syster.. hihihihihi. Får kåtslag. AHH.

    SvaraRadera