12.11.10

Saker jag vill. ha. // Saker jag behöver.


Jag kan börja. Jag vill åka till London bara för att köpa nya Doc Martens och Jelly Bellys. Jag vill bli frisk. Jag vill ha två (fast egentligen fyra... men inte alla. Har lite beslutsångest där...) nya piercingar. Jag vill se på The Walking Dead. Jag vill ha nytt rosaglittrigt nagellack. Jag vill ha Hello Kitty bakformar. Jag vill ha en femtio sidor lång uppsatts om vad du tänker (så jag kanske kan börjar förstå vad du vill). 

Din tur. (Tänk en stund om du vill, men spring inte iväg).

3 kommentarer:

  1. Jag vill till London jag med, men inte för nya skor dock .. även om jag självklart inte skulle tacka nej till det!

    Dock orkar jag inte med en uppsats, men tror att du redan förstår mig faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. SV: Ja, jag brukar också tänka på det innan jag ska sova! Det som är fel med oss i västvärlden är att vi inte tror att vi kan lära oss något av de fattiga, men dem kan lära oss det viktigaste av allt: medmänsklighet.

    SvaraRadera
  3. SV: Haha.. jaa nästa gång får bli snart! Hade jättekul<3

    Jaa du :p Du har döljt det rätt bra :o .. Stackars liten <3

    SvaraRadera