10.12.09

"Hahahahah! ...va, är du seriös?"



Har du någonsin hört om Nobel Nightcap...? För er som inte vet kan jag ju berätta att det är efterfesten till efterfesten till Nobelmiddagen. Inatt. Mellan 11 och 5. Dance the night away. Eat until you are tired of the oysters. Oh, and no cameras allowed... that kind of thing.

I år arrangeras den av ingen annan än min bror. Och han har självklart biljetter. Mhm, det är coolt. Jag vet.

Men (ja, självklart kommer det ett MEN) nu är det så att jag får sitta hemma med mina dockor och se på bolibompa istället. Why? För att jag är 4 månader och 18 dagar för ung. Skjut mig.

Men, men... vi får väl hoppas att mamma och mina syskon får en trevlig kväll... after all, det är ju faktiskt min syster som vill gifta sig med en prins, inte jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar