23.12.09

And so this is Christmas...?


Jag kan inte riktigt få in julkänslan i kroppen. Det känns som om det har gått för snabbt, och julafton är om fem månader istället för imorgon. Ändå ligger snön på marken, och quornbollarna är gjorda, och lussekatterna är igång. Det känns bara fel. Jag har inte känslan i kroppen, istället har jag en finne i örat som håller på att ta livet av mig.

Men jag antar att känslan kanske kommer när vi åker till farmor.

Bristen på julkänslan kan bero på:
1) Packångest inför Londonresan (eftersom jag inte kommer hem emellan)
2) Hur lite julklappar jag har till i år, hehe.
3) Det faktum att min jul t-shirt är i Norge :(
4) Att alla hype:ar upp jul så extremt mycket...
5) Ehh... jul?

Aja, jag måste packa, och duscha, och städa.
God Jul på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar