8.12.09

That kept it there in our minds for days... (Weeks and months, really)

Jag skjuter upp saker. Jag gör alltid saker som är roligare. Jag gör saker som jag borde göra, istället för saker som jag MÅSTE göra. Men det är just det som gör att jag skrattar. Det är det som gör att jag orkar med dagarna. Jag älskar livet. Jag försöker njuta av att jag lever, för en dag kommer vi alla att dö och då är det skönt att kunna se tillbaka och le. Jag tror att det är just det faktum att vi en dag kommer dö som gör att vi fortsätter leva. Det finns få saker som skulle vara så hemskt som evigt liv.

Jag har ätit middag med Julia ikväll. Värsta mysigt. Extremt.

Nu måste jag plugga lite innan jag går och lägger mig. Det är bara sex skoldagar kvar till jullovet nu.

ÄNTLIGEN! (fast jag borde spara på den, så det känns underbart när jag kan säga det om 11 dagar)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar