3.12.09

00.15


Jag kommer antagligen sitta uppe hela natten. Vilket betyder att jag kommer vara död imorgon. Men de viktiga lektionerna är ändå på eftermiddagen, så det är ingen större fara (dock ändå illa...)

Försöker för tillfället skriva en dialog mellan två karaktärer ur olika böcker och känner mig ganska extremt oinspirerad... Efter den har jag bara 65 sidor i Juloratoriet och 15 sidor om Ryska inbördeskriget att läsa och 6 matteuppgifter (som kommer ta minst 1,5 timmar för mig att göra... jag kommer antagligen skjuta upp det till imorgon)


Nej, men gud vad spännande för er att veta hur jag ska spendera natten! Eller inte.

Julfesten var i alla fall trevlig. Att röra gröt i två timmar var ganska ansträngde, dock (risgrynsgröt har ALDRIG luktat så illa)... skulle ju inte vilja göra det snart igen, så att säga.

Nej, ska återgå till pluggfan.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar