22.12.09

Strumpet & Pink (=LOVE!)

Det finns två saker som jag verkligen ÄLSKAR att köpa. Det är högklackade skor och trosor. Om jag skulle ha mer pengar är det mer troligt att det skulle märkas i dessa delar av min garderob än på mitt konto.

Här satt jag och drömde om Victoria's Secret... och helt plötsligt hitta jag dessa små underbara skapelser. Victoria och hennes hemligheter kan ju gå och slänga sig i väggen.






Synd att ett par kostar mellan 200-500 pund... MEN, om det är någon som känner sig generös så önskar jag mig alla dessa i julklapp. (Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket par jag tycker är finast)

Okej att de är underbara men vem köper TROSOR för denna summa (jäkligt surt om man får mens...)

En dag ska jag ta en sykurs och bli miljonär av att designa trosor.

1 kommentar:

  1. Jag tror jag tycker de på den andra bilden är snyggast :D

    SvaraRadera