18.12.09

Jordnötsshot, I like!

Nu har jag kommit hem igen. Kvällen har varit najs. Lite trött (men lite för lite för att gå och lägga mig).

Kvällen inleddes med en stund hemma hos Tina och Fanny, där vi försökte komma in i stämningen genom att shot:a lite (jordnötssmör+vodka=YUM!) och snacka (vilket känns som vi ALDRIG gör längre, så det var extremt underbart).

Först blev jag lite skrämd när jag kom in i lägenheten, inte riktigt en plats jag känner mig så bekväm på, men i slutändan var det kul och trevligt. Lägenheten hade fortfarande kvar Halloween-dekorationerna och snacket rörde sig mellan allt från politiska diskussioner till sexuell läggning till hur Tina försökte få min shot från kvällens början att bli tillkännagiven som officiellt äcklig, vilket den inte blev, snarare motsatsen. A very interesting night, indeed.

Nu ska jag väl försöka få lite sömn innan avslutningen. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar