29.11.11

Hårfärgergrawnwrqpq

Jag hittade den här bilden på intranätet igår:

Och blev helt galen. Galen för att jag har varit så duktig på att inte tänka på det. Men nu vill jag verkligen färga mitt hår igen. Saknar det gröna så stört mycket! Men grejen är att varje gång jag färgar ångrar jag mig en stund. Fast just nu är mitt behov så himla galet enormt. Hur fint är det inte?!


Och ja, jag vet att Johanna kommer säga att det inte är fint. Och jag vet att min mamma säger att grönt hår passar på troll. Och jag vet att många tycker det är en dålig ide. Men jag måste. Om en stund. Måste bara komma in i nya jobbet först, så jag är den som är awesome, istället för den knäppa tjejen med grönt hår. 

Jag tror dock att det inte kommer bli helgrönt, utan att det även kommer bli lite blått i denna gång. Om några veckor. Grrrrlllg! Fast jag ska nog bleka håret redan imorgon, för klarar inte av det här mörka. Om nom nom nom!

1 kommentar:

  1. DU ÄR SÅ HIMLA SÖT OCH JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!!!

    SvaraRadera