31.10.11

Sista fredagen med sommartid

Helgen har varit fin och gått fort. Fredagen började med att Johanna gjorde sin första tenta och Signe och Roar kom, vilket självklart firades med öl och utgång på Bongo. Fina människor där. Jag låg mest utsträckt över mina vänner i soffan och drack öl, och tjafsade men folk i sofforna runt om, de första timmarna. Himla fint att ha vänner som funkar som en extra vaddering. 

När Johanna och Roar gick hem anlände dessutom en liten hög av finfina killkompisar, som var i Jönköping över kvällen. Himla fin kväll. Tyvärr tog jag inte så himla många kort, för när jag försökte ta började jag alltid skratta och missade folket. Här försökte jag till exempel ta en bild på Fredrik, mig och Martin, och insåg att jag är dålig på att ta kort med långa människor:

Ja, jag är medveten om att jag ser galen ut. Men nästa försök är taget rakt ner i marken, på grund av en enorm skrattattack som inträffade en halv sekund innan blixten blinkade till. Som tur var hade jag bestämt mig för att filma lite av kvällen och (i sin vanliga ordning) har jag nu klippt ihop en liten film. Den är kanske lite rörig, men här är den i alla fall: 



1 kommentar: