20.10.11

Fina flickan och zombies

Vi har haft en fin dag idag. Johanna och jag. Gjort ungefär ingenting alls. Bara pratat och myst på varandras axlar. Bytte från morgonrock till mjukisbyxor vid tvåtiden. Lagat tacos och kokat te. En sån dag. Man måste ju mysa extra mycket när man inte kommer ses på hela helgen. Ja, jag kommer nu spendera min första helg i lägenheten utan henne. Kommer (tack och lov) få sällskap, så jag överlever förhoppningsvis. 


Om ni inte har hela helgen planerad tycker jag att ni ska ta fem minuter och läsa den här otroligt coola artikeln. Den handlar om att vi kanske, när som helst, kan bli hjärndöda och börja äta upp varandra. Påriktigt. Mycket intressant, måste jag säga. Fem "vetenskapliga fenomen" som kan skapa ruttnande kött och rödsprängda ögon och sånt där som jag älskar. 

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Elakt att posta den på en blogg som du vet att sveriges största hypokondriker läser....

    sent sv; Hihi vad söt du är. TAACK <3

    SvaraRadera
  2. sv; JAAA. <3 Önskar jag var liten så jag kunde gå runt och få en massa godis.

    SvaraRadera