18.10.11

Mina linser kom med posten igår! De rosa är stora och lagom intensiva och ser ut såhär:


Sen köpte jag ett par svarta också. De är ännu större. Och svarta, uppenbarligen. Men de får ni se en annan dag. Sålänge tänker jag erbjuda en finfin, halvtöntig spellista som innehåller 28 låtar om att börja ettan och bli lite småkär i en pojke, som är mycketmycket äldre än en själv och står bakom en kateder. Tycker den värmer ganska fint i höstmörkret och passar perfekt till löv som ändrar färg.




För det är ju höst nu. Perfekt. Förutom att Sex and the City avsnitten är slut och vi har "nyttig vecka", en extremt dålig ide som innebär ingen choklad. Kanske inte så jobbigt, tänker ni, men mitt begär är enormt, och växer varje gång jag pratar med Fia (som har sin himmelska, tyska choklad. Jag hoppas lite i smyg att hon kommer ta med sig choklad som smakar kaffeglass till mig när hon kommer hem).

3 kommentarer:

  1. Haha, vilken hint! Kära artonåriga jag, glöm inte att köpa kaffeglasschoklad till Essa.

    SvaraRadera
  2. Och du är finast. I linser och utan <3
    men ja... sex and the city är gone gone gone :'(


    sent sv; <3

    SvaraRadera