4.10.11

Månad nio

Nu är september alltså slut. Redan. Jag har 679 bilder sparade från den här månaden (nej, överdriver faktiskt inte). Så tänkte dela med mig lite. Här kommer september genom min systemkamera. 

Tänkte börja med att visa en extremt söt tjej utanför en helt ny lägenhet, en av dagarna när det faktiskt inte regnade någonting. 

Vi har inrett och skruvat ihop möbler. Tillexempel vårt soffbord.

 Och handlat. Utan att tänka på att det finns kundvagnar. 

Och lagat massa god mat. Till exempel hamburgare.  

Och så har jag satt upp tavlor över min säng. Ugglor, kärleksagor, hopp och en dikt. 
(Efter den här bilden togs har jag hunnit sätta upp en sak till). Finfint.

Och Ajla har varit här. Söt tjej. 

 Och det har varit soligt och varmt fast det var september. 

Så vi har cyklat och gått på marknad och ätit glass. 

Och fått pannkakor till frukost. Lyx. 

Och sen kom Signe också (och hon kommer igen till helgen).

Och vi festade lite innan en gardinstång gav mig hjärnskakning.  

Sen åkte jag till Fia och dyrkade katter...

Och popkonst... 

 Och henne såklart. 

Och åkt iväg och träffat annat folk.

Och kommit hem igen. Och det var egentligen inte alls så mycket, men en systemkamera är osmidig att bära runt på, så den följer inte med överallt.


1 kommentar: