28.9.11

Ineffektivitet, helgplaner och mjau.

Nu sitter jag här i mitt lilla mörker i mitt lilla rum, skriver lite mail, chattar lite, myser lite med kissemissen, skriver några personligabrev, ser lite på film. Allt på samma gång. Så inget blir så effektivt. Alls. Medan Johanna är ute på nollningsåterträff. 



Imorgon åker jag tillbaka till Linköping för helgen. Jag vet faktiskt inte alls hur det känns att åka tillbaka. Men jag ska dricka kaffe och kramas massa, så helgen kommer nog gå jättesnabbt, oavsett hur det känns såhär innan. Dessutom är vår lägenhet kall och varmvattnet dyrt, och jag är lite halvsjuk. Känner mig lite lagom forever alone. Tur att man har en katt som halvt älskar och vill ligga i ens knä, och halvt hatar än och försöker riva sönder ens händer och krypa in under ens madrass. Söt sak, det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar