23.2.11

Soliga terasser, färska baguetter, vin och kindpussar.

Hej! Nu är jag hemma igen. Har haft det helt fantastiskt. Och så fort jag gick av flygplanet lyckades jag förstärka hatet mot staden jag lever i till vardags. Jag tänker fly så fort jag kan. Det finns så fina platser och jag förstår inte varför man väljer att bosätta sig i en stad som denna. Världens, världens finaste by kan man ju bo i, om man vill. Jag tror att det finns en plats  som varje människa är skapad för. Det gäller bara att hitta den. Ibland är det en stad. Ibland är det med en annan person. Ibland är det svårt att tänka sig. Men det finns där ute, tror jag. Den extrema och överväldigande lyckan. I solen, till exempel. Eller hos människor man älskar. Fast tyvärr kan man kanske inte alltid få båda. Men lite av både och, då och då. Och det är ju också bra.

Idag, tillexempel. Johnny-älsklingen. 

1 kommentar:

  1. Men en by blir lätt sömnig i längden :O Det är ju det som är så härligt att fly iväg till... ett tag. Sen vill man ju att det ska hända något. Eller? Fast det ser jävligt härligt ut, yupyup! Glad att du är hemma <3 Ännu gladare över att jag får träffa dig idag :D

    Sv, HAHAH ska ut på torsdag! Fast inte ut och festa utan mer gå på stan-ut.
    HAHAH tror inte jag skriker mindre om du jagar mig med en yxa :( men så fin är du <3 Kommer inte be dig släppa taget heller. ÄLSKLING! <3

    SvaraRadera