6.2.11

Måndag-Fredag i bilder



Haha, en del människor är så konstiga. Det gör mig lycklig. (Om de inte är konstiga på fel sätt, såklart. Sånna människor gör mig bara förbannad. (Endast om det är deras val dock, annars är det ju inte deras fel.) Ja, jobbigt konstigt är jobbigt. Ni vet, en del folk och sånt.) Jag vet inte riktigt vart jag står i förhållande till livet just nu. Sånt kan vara klurigt. Jag klurar lite på det. Men jag hatar faktiskt ingen alls. Inte ens de där dåligtkonstiga människorna som finns, även om de skrämmer mig. Eller, nej, de skrämmer mig inte alls... de får mig att bli rädd för mig själv, snarare. Men ja, jag klurar för fullt. 

1 kommentar:

  1. Klura inte sönder dig bara :)

    AHHAHAH.. roar med grisnäsa xD

    Sv, HAHAHHAH.. Om du bara visste hur packad jag var;) .. naww <3 JAA JAG SKA DANSA EN MASSA. DU OCH JAG <333

    SvaraRadera