8.4.11

Vecka 14: Smiley face!

Jag är mest glad nu för tiden. Verkligen genuint glad och kan inte sluta le. Men hur kan man inte vara det när det verkligen börjar bli vår? Det känns som allt går lite bättre och lite lättare då. Kan inte heller sluta äta choklad eller få "Friday" ur hjärnan, men det är Fias fel. Fast det gör inte så mycket alls. Vecka 14 är den bästa veckan jag haft på länge. I år, tror jag. Det är fredag. Redan. Och varje dag har varit underbar. På riktigt.

Min helg ska spenderas med att turnera genom små hålor som jag egentligen inte förstår hur folk orkar bo i. Men det är folket och kramarna som jag är ute efter, och det visar sig att de är extra bra i de små hålorna. Och kanske eventuellt, liiite, även ute efter att kunna äta frukost på en veranda i solen. 


Ha en fantastisk helg alla fina!

1 kommentar: