25.4.11

Skicka ett vykort och säg hej


Han: Du har bytt lakan sen sist.

Jag: Ja... Du har ju inte varit här på tre veckor.

Jag har varit helt otroligt dålig på detta. Sen sist har jag hunnit krama ungefär alla av de finaste, ätit för många franska baguetter doppade i olivolja, blivit lite brun och klippt håret. Åkt iväg och kommit tillbaka igen. I princip. Det har blivit vår och jag är mitt i en hemsk förkylning. Livet går ju, men jag vet inte om det fortfarande känns rätt att dokumentera det här. I alla fall inte just nu. Om fyra veckor, ungefär, kommer allt förändras. Men nu hinner jag inte så mycket. Jag stressar bara. Stressar och bryter ihop under pressen. Men jag kommer tillbaka någon gång. I alla fall ibland. Snart.

Kanske redan imorgon.

1 kommentar:

  1. Naw. Hatar denna jävla skolstress! Den suger balle. Vi förtjänar bättre!<3

    sv, SKA DU SÄGA BRUDEN <3
    Haha. Men nu blir det romantisk resa med roar istället :3 hihi

    SvaraRadera