2.12.11

Och det har blivit dags att räkna ner


Jag har haft den starka åsikten att julkalendern inte riktigt hållit sig uppe på de senaste åren. Historierna har inte varit så intressanta. Det har inte lockat. Men i år! I år är jag är väldigt positivt överraskad! Tycker att den verkar väldigt bra! Har bara sett två avsnitt dock. Men början är alltid avgörande, och i år kommer jag sitta framför datorn i pyjamas, dricka varm choklad och se varje avsnitt känns det faktiskt som! "Tjuvarnas jul", heter den, tycker ni borde titta! 

Så måste jag bara köpa en chokladkalender också. För att förstår att det är jul snart. Snön verkar ju inte vilja komma, så får helt enkelt kompensera med annat! Har sett en jättefin med disney-prinsessorna på som jag tänkte köpa. Haha! Tycker det är helt okej att vara hur barnslig som helst när det kommer till julen.

1 kommentar:

  1. Får väl med börja titta då! Vilken kanal? Var så länge sedan...

    Sv, Ja man får nog göra något sådant :/

    SvaraRadera