23.7.11

Färskt frukostbröd som gör fingrarna fettiga och bikinilinjer.

Efter bröllopet åkte jag tillbaka till Frankrike med mamma. Så befinner mig just nu i vårt lilla helmysiga hus, i den lilla helmysiga byn. Det händer inte så mycket här, så jag skriver ner små dagdrömmar på baksidan av bilder och lägger dem i den lilla gula lådan uppe på torget. Förstår aldrig varför jag alltid lovar att skicka vykort.


Spenderar mina dagar ungefär såhär: 

Och mina kvällar ungefär såhär:

Och självklart lite såhär:

Och så kommer det vara i fem dagar till, tills jag åker tillbaka till Spanien igen. Det är ganska perfekt faktiskt. Och imorgon kommer min lillasyster hit! Längtar som tusan!

1 kommentar:

  1. Åh herregud nu är jag lugn igen. Din mamma är med dig! Har ju varit bombdåd i Oslo och massaker på en massa ungdomar på en ö utanför oslo så ungdomarna började simma till fastlandet för att komma därifrån... Trodde att din mamma var kvar i Oslo så har varit orolig som tusan. Men nu är jag lugn igen. <3 Bra att du har det så himla mysigt !

    SvaraRadera