25.6.11

Typ: IIIEEEH, AAAAHHHH, GAAAAAHHH, och sånt!

Nu hoppar jag snart på tåget hem igen, men AAAAAAAAH!!! Kan knappt sitta still! Jag börjar bli så galet pepp att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mig själv! Inte för det finns så galet mycket att välja på... Jag ska åka tåg och sen spendera natten med att packa. Imorgon drar vi upp till Stockholm, för fix och tricks och pepp, och på måndag är det vidare mot Borlänge! SNARTSNARTSNART! Och i år ska jag (verkligen försöka) INTE glömma att ta med mig sovsäck! IIIEEEEEEHHH!

Och det här inlägget är ganska meningslöst, men jag är bara så galet glad att jag inte kan sitta still! Osäker på hur tågresan kommer gå när jag har all denna pepp i kroppen... Menmen! Vad spelar det för roll?

Hoppas ni alla har haft en fin midsommar och är fulla till bredden av lycka!

1 kommentar: