8.6.11

tre små små små underbara veckor.

Imorgon har det gått tre veckor sen jag blev klar. Tre hela veckor. Tre underbara, fina, fullproppade veckor. Tiden går helt galet fort. Otroligt mycket kul har jag hunnit ha. Redan. Bal och fester och mys och milkshake och massor fint. För många bilder för att visa. För fina minnen för att dela. Men saker händer. Snart tar jag studenten, så idag har jag varit och hämtat två paket på posten. Perfekta studentpresenter. Jag hade aldrig kommit på det, men det är så jag som det kan bli, och jag älskar min släkt som på något underligt sätt känner mig bättre än vad jag känner mig själv. Extremt bra början på fredagen. För på fredag händer det. Idag har jag sytt klart min klänning och Fia kommer hem och om två små dagar springer vi ut. 


Nu börjar det på riktigt, och jag har all evighet på mig. Jag smälter i värmen. Och sommaren har egentligen inte ens börjat än. Känner på mig att detta kommer bli bra. Galet bra. Inte för att vara naiv och dra för hastiga slutsatser, men jag tror att jag är kär i sommaren redan (och jag tror den är lite kär i mig också).

2 kommentarer: