2.1.11

Sista bilden jag har från 2010...


är på mig själv i ett mörkt rum. Värsta party! Mitt nyår blev inte riktigt som planerat, för att jag inte mådde tillräckligt bra för att släpa mig till festen som jag hade planerat att infinna mig på, men det blev ganska världens bästa ändå. Det enda problemet var väl att det är svårt att dansa med en champagneflaska i handen utan att dricka upp alla champagne... men det är ju bara nytt år en gång om året. Träffade otroligt mycket fint folk och fick en jäkligt fin kyss när klockan slog tolv. Nöjd som en flygande åsna!

2011 ska äga. Det har jag bestämt, så sätt på er hjälmen och gör er redo! Here we come!

2 kommentarer:

  1. Härligt att ditt nyår blev bra trots allt :D!

    SvaraRadera
  2. SV: Jaaa :D så himla glad att det är mitt mwhiiiii :D

    GOD JUL, GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING <3<3

    SvaraRadera