25.1.11

Na na na na na na na naaaaaa!


Jag har en jättebra dag. Är glad. Tycker att rostat bröd är extra gott. Funderar på varför man inte alltid kan vara glad. Så himla onödigt att vara något annat, egentligen. Som man brukar säga: tänk på kyssar och pizza istället. Eller, det kanske man inte brukar säga. Men tänkvärt. Jag ska börja säga så. Från och med nu. Tänk på kyssar och pizza istället. Såklart. 

Da Da Da Da Da Da Da Da BATMAN! 

Och nu kanske ni tänker: det är ju "Na na na na na na BATMAN!", men då kan jag tala om för er att: nej, det är det inte. Inte enligt Wikipedia. 

1 kommentar:

  1. Nu saknar jag roar och är sugen på pizza. Dessutom tog det ett tag för mig att fatta att bilden hade bat och man på alla bokstäver HAHHAHAHHAHAHHA. Ge mig kaffe. Och lite av det rostade brödet du pratade om. ;) hehehheeh (a)

    <333

    SvaraRadera