6.3.11

Fluffig lycka i heliumballonger


Så otroligt konstigt det känns att sova ensam idag. Ikväll. Inatt. I mitt rum. Jag har redan vant mig vid annat, men här är jag nu. Igen. Kommer säkert inte kunna somna. Min tycker att livet är ganska fint ändå. Ensamheten varar faktiskt inte förevigt. Vårvädret gör mig så extremt lycklig. Snön och isen smälter och det är nästan inte alls kallt. Är ledig imorgon och tänker dricka massor kaffe innan jag och Fia-Lena ska plugga. Det är mars. Mars gör mig lycklig. Och jag har just beställt en flygbiljett som ska ta mig bort härifrån över påsken. Så himla lycklig, fast jag är ensam och inte kan somna. Människor är så fina. De är de människorna man ska vara med. De fina. Så himla lycklig. Kanske skulle ta och skriva lite på min saga. Bra dag idag. Bra vecka. Så himla bra vecka, faktiskt.

1 kommentar: