20.11.09

Sprutan tog livet av mig...


Nu ligger jag här i min säng med min underbara lilla MacBook på magen. Det jag kan konstatera är att: livet är så mycket roligare när man är frisk. Men ibland är man sjuk (som nu) och det är bara så det är.

Jag har i stort sett sovit under de senaste dagarna. Sov 16 timmar natten till igår och 12 natten till idag, men febern vill inte gå ner, huvudet vill inte sluta dunka och min lymfkörtel i armhålan är svullen och gör ont.



Det finns jämt perioder när jag är frisk och så stressad att jag önskar att jag blev sjuk, men nu när jag ligger här känns det som om mitt liv bara rinner bort. Jag vill bli frisk.
Aja, välmående eller ej, jag ska på New Moon ikväll. WOHOO! Lösningen stavas V-Ä-R-K-T-A-B-L-E-T-T-E-R.

Nej, nu ska jag sluta klaga och istället sätta på ännu en film och hoppas att febern går ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar