26.11.09

Jag går inte och lägger mig för sent. Klockan ringer för tidigt.

Dagen inleds med att jag försov min (igen) och jag börjar tro att min väckarklocka inte ringer på morgonen, för jag hör den ALDRIG! Ska nog börja ställa mobilen och iPoden också... Någon dag skulle det vara skönt att inte behöva kasta i sig frukosten.
Men det är så jag är... även NÄR klockan ringer snoozar jag den, för jag sover hellre längre och sen bara har 15 minuter på mig att göra min klar.

Mina ögon kommer i alla fall snart ramla ut. Har sovit för lite... satt uppe och plugga, för sån är jag också - JAG SKJUTER UPP ALLT!
Jag är trött, igen (eller snarare fortfarande), men jag känner mig ändå väldigt uppåt. Vet inte varför... Eller jo, när jag kom hem från skolan vid halv sex och satte på lite the Kooks så kunde jag inte låta bli att börja dansa!

Nu ska jag till Julia och dricka 20 koppar te och äta Key Lime Pie:en och Pecan nut Pie:en som jag gjorde igår.

(Ikväll går United States of Tara på 8:an kanal 9 vid 22! Har bara sett ett avsnitt, men jag älskar det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar