18.1.12

Godmorgon, godnatt, och allt där i mitten.


Hej. Massor händer och jag ligger efter i allt. Jag har varit i Linköping. Jag har varit i London. Jag har varit dundersjuk. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar. Jag har saknat folk så mycket att jag ringt dem mitt i natten och gråtit. Jag har jobbat. Jag har hittat ett rum och skrivit på ett kontrakt. Jag har stökat ner som tusan i mitt rum. Och jag har glömt bort bloggen helt. Men ska bli bättre. För det är ju ganska kul ändå. Så godmorgon, godnatt, och allt där i mitten, sålänge. 

2 kommentarer:

  1. Mycket som hänt i ditt liv :) och du har snart töjt klart öronen ser jag :)

    Sv, Ja jag vet :o mysan har börjat chilledilla i siggelitos säng istället :(

    SvaraRadera
  2. SV, HAHHAHHA. Bra att du kom ihåg att sakna mig också ;D

    SvaraRadera