16.5.10

Fint folk.



Mitt rum är oerhört stökigt. Min spegel är oerhört dammig. Jag är oerhört seg. Och mamma och Dag är oerhört snälla. Jag har ätit lunch med dem idag. Mys mys! Och fått min (lite sena) 18-års present. Äntligen har jag en kamera igen! TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Igen.

Jag har haft en underbart fin långhelg. Jag blir verkligen helt fascinerad av att människor kan vara så fina. Det finaste. Som finns. I hela världen.

Men nu måste jag sluta blanda ihop dagarna. Det är faktiskt måndag imorgon. Jag har massor läxor att göra. Men Tack, för de senaste dagarna, alla fina.

6 kommentarer:

  1. oh nice!! vad för kamera är det?

    SvaraRadera
  2. Hehe, yes, very niiiice :D En Canin ESO 1000D! WIIIIEEE!!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHHA! Menade då: En Canon EOS 1000D... Måste börja sova på nätterna.

    SvaraRadera
  4. haha okej, men nice du! undrar du nåt om nån inställning eller så är det bara att fråga ;) och välkommen till systemkameravärlden!!!! (!!)
    heh.

    SvaraRadera
  5. Haha, ja, kan ju knappast påstå att jag fattar allt! Tack, tack! :D

    SvaraRadera